Saturday, April 4, 2009

Year 3 (2008-2009)

year 3 了,我又搬家了...
在这新的环境里,让我没有sup过考试,还拿了A..也让我开始学会当leader了..虽然拿是同样的分但承受的却是不一样的压力,所谓的这些无价压力,有时承受到很难受,要面对老师,也要面对group members..但一旦看了结果,你也会觉得很满足的。我喜欢打球,喜欢打机,喜欢游泳等等...我觉得year3是我年里最有满足感的一年...

打机的朋友...
那一个period,可以说每晚都出去打机...伟心每晚驾摩托来载我,去wanzai吃晚餐然后去tbun开场..那时真的很疯,有些人还说,吃可以省但打机的钱不可以省啊...什么白痴道理啊...和他们这班,我学会了teamwork,一起打球,踢球,打机,赌球,看戏等...这段友情是从这里来的,也许也是在这里结束吧..

Simple jack
however,this relationship is crazy a.k.a. madness and simple jack..they dun like boy band..they like politic,smoke, drink, chink,rock and talk shit..at the beginning,they like swimming.. now.. swim also dun wan le.. I come from Kedah..English is so different for me.. but after melepak with them..it make me can train my english and cantonese..some more know about the politic thing... Beside that, some time they so man..and some time they like Thailand volleyball gay...They like to read News and bullshit some stupid comments...haha..may be this can become good memories in my stupid Utar life..

Group 3 BBA
Group3,三年了...同班三年了,有点sien了..在这里让我相信了缘分...从sabah, sarawak, jb, pahang, kedah..却能碰在一起,是地球的地心吸力而地球的自转吧...在这班曾经有吵吵,合合...有什么direct sales啊...哭哭啼啼的啊...有苦有甜的...或许这看来才是真的完美吧...

No comments: